Veelgestelde vragen

Zit er verschil in de websitecollectie en de winkelcollectie?
In onze winkel verkopen we een grotere collectie dan we hier online laten zien, kijk hier voor al onze merken. Online tonen we een gedeelte van onze totale collectie. 

Hoe selecteer ik een artikel?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naarre het artikel van uw keuze. Vervolgens kiest u de juiste maat en drukt op de knop Reserveer in winkel. Bezorgen geen probleem, zodra je gereseveerd hebt nemen wij contact op.

Kan ik het achteruit gelegde artikel annuleren?
Stuur een mail naar info@samplestore.nl over de gewenste annulering. Dan nemen wij contact met u op.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat uw maat niet meer zichtbaar is op de site. Mail gerust even naar info@samplestore.nl en wij kijken of we misschien iets voor u kunnen betekenen.

Heeft u een klacht?
Bent u niet tevreden over een product of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. 

Wat is een Cookie? 
Wanneer u een website bezoekt, wordt er door de server een klein tekstbestand naar uw browser gestuurd. Deze wordt als het ware op uw computer geplaatst. Met als doel dat wanneer u nogmaals dezelfde site bezoekt, de server u nog herkent. Bijvoorbeeld de taalinstelling of gebruikersnaam die u gekozen heeft. Voor meer informatie over Cookies, verwijzen we u naar onze Privacy Statement.

In de winkel zie ik meer merken en producten dan ik op de site terug kan vinden, klopt dit? 
Het aanbod op de site en in onze fysieke winkel kan verschillen van elkaar. Niet alleen op merkenniveau, ook op productniveau.

Technische instellingen
Onze site is voor een optimale gebruikerservaring het best te bekijken in één van de volgende browsers:  Google Chrome, Safari 5.0 of hoger, Internet Explorer 9 of 10 of Firefox 14 en hoger. Het kan dat de kleur van de afgebeelde producten beïnvloed wordt door uw beeldscherminstellingen.